Sunday, September 11, 2011

jenjalan raya!

salam'alayk


last week, 3rd sept tah cammaner boleh terplan dgn aiman nk g jenjalan raya.
so plan dgn aiman. then esok, si mirasya ckp nk folo. i told her that kiteorg nk jalan bnyk rumah nih and she said okay!( aq da agak sti dye ngomel nnt)


so start la gerak kul 2.30ptg.first aku g amik mira n yaya kat paroi then gerak g rumah aiman dulu.



#1 aiman's house 2 sikamat
g raya rumah org bujang serve.hehe. x lama.mkn2 borak2 nothing much.tp masuk2 rumah man terus serbu aquarium baru dye. hehee.

settle rumah aiman kat sikamat, terus chow rumah nisah



#2 nisah's house @ sikamat
aku tgk mira n yaya da cm uncomfortble sbb xkenal.haha.padehal yaya n nisah 1 uni. haha =_='
kat rumah nisa, aq n aiman cm bese la. cm kat rumah sndiri jela duduk2 baring2 kat ruang tamu.hahaha.mira n yaya still control2 lg.makan2 rumah nisah (rumah nisah mmg tempat makan every year) hehehe. dah borak2 agak2 cm da boring kiteorg pon start la hop ker next house



#3 atiqah amni's house @sikamat
kat rumah n, aku x brpe biase sgt so aku boleh la join mira n yaya.haha.aiman comfortble abis laa sbb ni rumah bakal mak mertua tak jadi dye.keh3~~ =D
n kat rumah nih mira da start sarcastics dye! sbb aiman lmbtsgt abis mkn, mira start to say 'dah hbs mkn dah?' 'dah hbs borak dah?' aku pon folo jela.hehe



#4 zafirah aqilah's house @ lavender heights
rumah zaf nih actually openhse/mkn2 dye ajak mostly budak2 georgians and mostly budak2 batch dye (specifically cm kelas dye). so g sane best la sbb cm ramai gile georgians yg aku dah dekat 4-5tahun x jumpe.sumer dah lain.=_='
*** kat zaf's house mse tu ade laa si mukhzani,safrizal,syamimi,aiman,izzah,foa n sape tah a few yg aq x ingt nama. =P



#5 rumah Allah (solat asar)
kali ni x jumpe sape2. hadap allah swt je =)



#6 rumah nurulhuda @ rumah2 blkg royale bintang tu
nk masuk je ade guard askar pgg snapang. =_='
smpi situ borak2 dgn nurul tu then solat maghrib skali.hehe. then duduk2 borak2. kat sini la masing2 sarcasm masing2 menyerlah =____________='
dgn sarcasm nurul lagi sarcasm mira lg. mmg full house lah! ahhaha



#7 maryam alini's house @ sikamat
smpi rumah nih agak lewat n rse cm terkacau lak sbb smpi kul 8.15 and kul 8.45 dorg whole family nk g openhouse.segan lak.ish.

tp mira n lyn da lama x jmpe so dorg borak2 n kiteorg pon sampuk2 cm bese. aku dgn aiman sempat lak snap gmbr painting kat living room lyn n i love it. cm ade sumthing in it.
makan2 borak2 n as usual kua sarcasm masing2 smpi part knp tah sumer kenekan yaya sampai mira (kononnyer bestfreennn yaya) tahan gelak smpi muke same kaler dgn tudung =_=' hahaa. naseb xsembur jek.

settle 7houses aq hntr aiman ,yaya, n mira balik then g rumah shiro jap.singgah mmg betul2 skejap.aiman pon ade dgn nisah.



#8 shiro's house @ rasah jaya

rumah shiro pon as usual every year jd port makan sedap2.hehehe.
rumah shiro mmg x leyh blaa. ade jee scene2 gambar comel2.hhehee.
settle tu aku pon bye bye bye bye sumer terus pecut rumah raza .family sumer ade kat situ



#9 raza's house @ rasah kemayan

aunty ina n uncle rahim buat poolside bbq actually. so aku smpi ,my parents,uncle rahim, aunty ina, uncle zul n aunty safinaz tgh chit chatting kat lua. salam2 aku pon landing kat sofa living room. hahaa.
met edleen n her sisters sumer kat situ.

by the time balik da 12 oclock. pancit. 10hours or raya dpt g 9 houses. =_='
best sbb dpt jumpe ramai org. xbest sbb skejap sgt =(

xer raya next year aku balik malaysia. no worries! hehe

No comments: